Ut på spaning

Ska ll iväg på jakt nu efter några saker som jag behöver, vet inte riktigt var jag skall finna det men jag har ju tid på mig att leta nu innan jobb så känner ingen press.
Annars har jag sovit gott, drömde om att vi va på¨någon slags festival. Jag och en hel del andra och helt plötsligt skulle vi köra från en lägenhet och dom andra gick före mig och när jag sen gick ner för gå efter dom så kunde jag inte hitta dom, letade och letade och försökte hitta deras nummer i mina mobiler. Skumma drömmar man har ibland.
Kanske ska köra ut en runda till mamma och hämta tidningspapper så att jag kan packa ner lite av mina saker, tänker börja i köket för där är alltid mest att packa. Vet inte om jag kanske behöver fler flyttlådor men i så fall får jag köra till IKEA nu i helgen och köpa fler.
Ska sluta babbla om ingenting nu och komma igång med dagen.

 

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

Hej gumman...ska de bli skönt å äntligen få flytta?? Du ja har en hel del bananlådor om du vill ha =) Poss saknar dej som fan =/

2009-08-20 @ 21:45:40

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0