Träffa bästis i morgon

Nu är jag hemma från arbetet och det va sista dagen denna veckan för till helgen blir det flytt, flytt, flytt. Riktigt duktiga har vi varit idag jag och min lärling.
Min hals krånglar igen, har ont nu ikväll igen. Så himla konstigt att det e på eftermiddagen/kvällen som jag får ont. Hoppas det gått över till i morgon och att det inte kommer tillbaka. I morgon ska jag till Malmö och träffa bästis, va så längesen vi sågs sist så det ska bli sååååå kul att se honom igen. Ska va där nere vid halv fyra - fyra så på förmiddagen har jag lite tid på mig att fixa och dona lite till här hemma. Tänkte att jag kan ta och städa ordentligt i garderoben, köket och i badrummet så att det e helt klart så har jag bara rummet & hallen kvar sen att städa.
Gud vad jag längtar tills vi får vårt eget dock för det kommer vi inte ha nu i starten eftersom vi inte hittat det vi vill ha än men hoppas det går snabbt för jag vill inte bo där va vi ska bo nu först allt för länge.
Ska köra över till Köpenhamn i morgon kväll efter att jag varit i Malmö och då får jag träffa älskling igen. Vi måste fixa med skatten och sånt så att jag får ersättning för körningen nu när jag ska pendla i starten. Sen på fredag ska vi tillbaka till Helsingborg så att vi kan flytta en massa i helgen =)


Bästis & jag, väldigt glada och svettiga haha

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0