Tivoli & ute kväll

Håller på att göra ve oss inför en utekväll, det va inte meningen att vi skulle ut men blev lite ändrade planer. Ska till amager bio & dansa till eskimos toner, kommer garanterat att blir fett.
Va inne på tivoli en tur innan men åkte bara en karusell fast det va skit skoj och jag skrek som tusan vilket oxå synd på fotot som vi köpte, va bara tvungen att köpa det tack vare min min. Gick runder & mös inne på tivoli, åt lite och jag slängde i mig en sockervadd, tycker fortfarande att det smakar smaskens precis som man gjorde när man va liten.
Nu ska jag fortsätta att fixa till mig så att det inte tar för långt tid.
Hoppas ni får en toppen kväll


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0