Tippen & 2 lådor

Vi ska snart köra och fixa frukost, vet inte om vi ska handla hem nått eller om vi äter ute nån stans.
Skall till tippen idag och slänga en del skit, skönt att bli av med det och får ju passa på när jag har bärhjälp. Måste även en snabb sväng till IKEA igen, ska köpa 2 lådor till för jag har en del små grejer som jag måste få packat ner i lådor annars kommer jag bara få panik på det för att jag inte vet var jag ska göra av det.
Ska ta tag i garderoben idag oxå, sortera det som ska hem till mamma så länge och det som jag ska ha med mig till DK nu direkt.

Igår kväll hade vi det jättemysigt, åt ju på oasen med mamm & Uno. Billy och jag kom dit 15-20 minuter innan dom så vi fick gå in och ta vårt bord så att dom inte skulle ge bort det. Beställde vars en fördrink medans vi väntade på att dom skulle komma. Jag och Billy åt revben till huvud rätt och det va så himla gott och till efterrätten blev det så klart deras berömda Toblerone fondue, gissa om det va gott och Billy va överlycklig. Först gången han prova det och han sken upp som solen när han fick den första biten indränkt i chocklad i munnen.

       

   

 

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0