Stolt över mig själv

Gud vad jag har varit duktig idag. Har flyttat över fler saker till mamma nu och har precis torkat av lite till här hemma i badrummet. Garderoben,köket & badrummet är så gott som tömt Det är mest stora saker som jag har kvar nu att flytta vilket är skönt för det är allt smått skit som tar tid.
Ska snart köra och handla lite mat som jag kan äta på jobb innan jag börjar. Får inte glömma mina papper som jag måste kopiera, viktiga papper som jag behöver ha med till Danmark i morgon när jag ska dit.
Ska nog ta med mina kläder till Danmark i morgon också så blir det lite mindre på lördag, det är ju ändå nerpackat i väskor.
Kom precis på att jag helt glömt bort mina gardiner men det e lungt för det är inget som är direkt jobbigt att ta ner.
Sen vid 3-tiden kommer en tjej och ska kolla på stolarna så har jag tur *korsar fingrarna* så blir jag av med dom idag.
Magen kurrar så jag tror det e dax för mig att bege mig.

Det ni ville säga
Postat av: tess

Pratat med dig ju gumman =) sorry träffade en vän innan o glömde ringa tillbaka för iv käkade o kollade film... Men jisses, jag såg min blogg nu, vad e de med människor nu för tiden ? S U C K ! ;)

2009-08-26 @ 23:00:15
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0