Städat halva

Nu har jag städat halva lägenheten, resten får vänta tills allt är tömt.
Ska snart iväg till IKEA och kanske en snabbis till väla sen e det mot Malmö jag ska bege mig. Först ska jag få på mig lite make up och sen packa ner lite saker i bilen. Vet inte om jag ska ta med datan till Köpenhamn eller inte för vi ska ju ändå hit i morgon igen men jag får se sen.
Tessan ska också hjälpa till lite på lördag med flytten och kanske hennes gubbe oxå så nu har jag all hjälp jag behöver. Hoppas nu allt går smidigt. Tur man har mamma och Uno som man kan låna bilar av för först ska vi låna volvon för den har drag och sen när vi ska köra över till köpenhamn så ska vi låna Hondan så att vi får plats med tvn och byrån i bilen.
Fick förresten min bikini & mina ballerina skor idag. Riktigt nöjd med bikinin, skorna har jag inte hunnit prova än men dom ser jättefina ut.

Detta har jag på mig idag, sommar sommar sommar =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0