Snart Dansk

Nu är det knappt 4 dagar kvar sen bor jag alltså i Danmark i mitt älskade Köpenhamn. Känns så overkligt just nu och det kommer nog inte heller riktigt kännas som att jag verkligen bor där förrän jag & Billy har köpt vårt eget. Tror att jag t.o.m kommer ha svårt att fatta det då men det känns underbart men samtidigt lite skrämmande fast jag har ju Billy där så jag vet att jag kommer klara mig fint.
I morgon blir sista jobbe dagen denna veckan, va tvungen att ta ledigt denna helgen för att jag ska flytta och även nästa helg. Blir korta veckor men det är ganska skönt eftersom jag har så mycket som händer runt om i mitt privatliv som jag behöver ha tid till. Slutade 1 timme tidigare idag för vi jobbade in lunchen eftersom jag gärna ville komma hem så tidigt som möjligt eftersom jag måste upp tidigt för att tvätta.
Ska verkligen ta tag i en massa saker i morgon innan jobb, tvätta & städa en del här hemma i de utrymmen som jag har tömt och flytta över en del småsaker till hem till mamma.
Har lagt ut mina köksstolar på annons och där kommer en tjej och ska kolla på dom i morgon så jag hoppas hon köper dom men det tror jag nog hon gör eftersom dom är i perfekt skick, har nästan inte suttit på dom alls, Sessan är nog den som har använt dom stolarna mest. Kommer ju inte ha bordet kvar så då kan jag lika bra sälja stolarna oxå och ett sånt högt bord med höga stolar kommer inte att passa in sen i framtiden.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0