Skulle upp tidigt

Jag som skulle komma upp tidigt kom inte upp förrän vid 11 tiden så nu e typ hela denna dagen förstörd. Kan inte riktigt göra något innan jobb mer än att bara sitta här hemma och vänta på att klockan skall gå.
Som tur e så e det redan onsdag så nu e det inte många dagar kvar tills Billy kommer hit. Vi ska packa denna helgen fast jag ska nog tjuvstarta nu i veckan hade jag tänkt mig.
Hade behövt lite frukost men jag orkar inte köra och handla, hade varit så jäkla bra med en liten affär här nere. När jag först flyttade hit så öppnade de butiken efter att jag hade bott här i 1 månad men det butiken hade bara öppet i 2-3 månader typ. Nu lagom till efter jag har flyttat härifån så öppnar dom en Netto butik, jävligt bra tajming. Tror dom gjort allt det här för att reta mig, helt hundra.
Lägenheten som jag & Billy gärna ville ha men vi har tänkt på en annan lägenhet som vi oxå har tittat på så nu är vi inställda på den. Den är ännu större men den är inte lika fint renoverad som den andre men det kan vi fixa själv och den lägenheten är lite billigare, antagligen för att dom inte har renoverat den så fint som den andre men som jag sa till Billy, det kan vi göra själv och då kan vi få det som vi själv vill ha det.


Lite av utsikten från vår tak terass

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0