Panik...lite smått iaf

Alltså jag flyttar om mindre än 2 veckor och jag börjar få lite panik. Inte för att jag inte vill flytta utan för att jag inte har packat ett smack, Jag måste verkligen börja i morgon förmiddag så att jag känner att jag kommer nån vart för just nu växer paniken mer och mer så därför måste jag göra nått åt det så snart som möjligt. Skall ändå tvätta i morgon förmiddag så då kan jag passa på att packa ner en hel del grejer.
Jobb dagen va seg som tusan för där fanns inte allt för mycket att göra, mycket roligare när där e massa att göra för tiden går så mycket fortare då.
Sessan ligger här bredvid mig & myser, har saknat henne en himla massa min lilla prinsessa. Hon har bara lite svårt för att ligga still när man ska klappa henne, ska alltid upp och röra på sig och snurra runder vilket gör det mer besvärligt att klappa henne.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0