Packning & äta ute

Jag & Billy har faktiskt varit skit duktiga idag. Vi har packat ner hela mitt kök och kört hem lådorna till mamma. Har även packat ner en del andra saker så vi har hunnit med en himla massa. Gick upp ganska tidigt ändå, hann sticka en runda till familja och lite annat på förmiddagen sen hem och packa en massa av mina saker och därefter körde vi hem till mamma & Uno.
Nu e vi hemma igen och håller på att göra oss i ordning, ska ut och äta med mamma & Uno. Dom ska bjuda oss på restaurang eftersom vi har förlovat oss. Ska till oasen och äta toblerone fondue och så klart nått annat till förrätt.
Michele har lagt upp en himla massa bilder från Spanien på facebook nu idag, gissa om jag längtar tillbaka.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0