Ny arbets vecka

God morgon på er, hoppas ni sovit gott och att er weekend har varit fantastisk. Själv e jag fortfarande helt slut efter allt flyttande i helgen.
Vakna i morse när Billy skulle upp och sen har jag inte kunnat somna om men det gör inte så mycket för jag måste ändå över ganska tidigt till Helsingborg idag för jag har lite att fixa med där innan jag börjar jobba.
Annars händer det inte så mycket denna veckan, ska jobba måndag - onsdag sen är jag ledig i helgen igen för jag har mer att fixa med flytten. Så typiskt att min flytt krocka med de helger som jag skulle flytta. Förlorar massa pengar på det ju.
Hoppas att jag hittar ett arbete här i Köpenhamn snart så att jag slipper pendla, tror att det kommer bli jobbigt i längden och så är våran svenska krona så dålig jämfört med den danska så min lön är ju inte alls värd så mycket här i DK.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0