Massa tvätt

Gissa om vi har mycket tvätt att ta hand om och det måste göras i morgon så att allt e klart till nu i helgen för då ska vi packa till vår resa på måndag. Helt plötsligt gick tiden bara allt för fort och det känns som om semestern snart är över *panik*
Har iaf fått gjort en del idag, lämnade ju husbilen tidigare idag och allt va ok där sen drog vi ner i stan till skatteverket för att anmäla mig ur folkregistret i Sverige så att jag i morgon ska kunna anmäla mig in i det danska så att jag får personnummer och sånt här och då kan jag starta upp konto för att sen kunna kolla upp med lån och så till lägenhet.
Ledsen att jag inte skrivit så mycket här i bloggen men känner att jag varken har tid eller lust nu när jag har semester, mest handlar det väl om tid för vi e inte hemma så mycket och de få studer som vi e hemma orkar man inte alltid sätta sig vid datan, då vill jag helst bara slappna av och bara vara.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0