Klockan 8

Jag va uppe redan klockan åtta, pigg som aldrig förr och hade mega mycket energi. Gick ner för att handla till frukosten men tror ni affärerna hade öppet då, nej då. Mitt i stor stan och affärerna har inte öppet klockan 8, helt sannslöst ju. Hos oss har ju affärerna öppet från klockan 7 om morgonen, snackar om city gross, maxi och såna affärer nu. Som tur va så hade macken öppen där jag kunde köpa lite chockladmjölk och så köpte jag bullar hos bagaren.
Nu är jag och Billy i full gång med att tvätta våra kläder, det sista håller bara på att torka nu och tack vare det fina vädret så kan man låta kläderna torka där ute, perfekt.
Tycker att det här fina sommarvädret kom lagom till min semester, tummen upp för det. Vi ska ut i det fina sommar vädret om nån timme eller 2, har lite saker som vi ska fixa, b.la ska jag anmäla mig in här i DK så att jag får ett danskt personnummer så att jag kan starta upp ett konto så vi kan kolla upp hur mycket vi kan få i lån så att vi äntligen kan köpa en lägenhet, hoppas verkligen vi kan få det vi vill ha så att vi kan köpa den lägenheten som vi va och kolla på förra veckan.
Ska ut på ströget en runda sen oxå, Billy skulle kolla efter ett par sommarbyxor som jag har sagt till honom hur länge som helst att han ska kolla efter så nu äntligen har han kommit på att han ska försöka hitta sånna, killar alltså =)
Mys med älsklingen nu innan vi ska ta sista rycket med tvätten <3


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0