Hemlösa letar hem

Jag & Billy har suttit och kollat efter lite fler bostäder som vi skulle kunna tänka oss och vi har ändrat vårt tänkande en del och är mer inriktade på att investera i ett hus istället, fortfarande i Köpenhamn så klart.
Har hittat en hel del fina och om vi räknat rätt så blir det inte alls så dyrt för oss eftersom Billy får lånet till lägre ränta eftersom han arbetar för nykredit & jyskebank. Har sånt tur som har honom till min man.
Vi har funnit 7 st olika hus som vi är intresserade av, nu ska vi bara få reda på av banken hur mycket vi kan få i lån. Billy ska ta med mina papper till jobb och lämna dom där så att jag snabbt får upprättat ett konto och så vi snabbt kan få reda på vad vi har att röra oss med. Hoppas hoppas hoppas det blir så som vi har räknat det kommer bli helt fantastiskt isf. Håll nu tummarna för oss =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

gud vad skönt att allt går framåt nu gumman! :D Yeeey, husägare ni också ;)

2009-08-22 @ 07:24:04
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0