Hämta Sessan

God morgon allihopa, har ni sovit gott? Jag har sovit bra men sakna Billy. Ska snart iväg och hämta min älskade lilla katt, det e så tomt här hemma utan henne.
Gud som jag längtar tills jag flyttar, tills vi fått vår egen lägenhet, tills man kommer bort från Helsingborg. Vist, älskar Helsingborg som stad men känner att jag vill komma vidare med mitt liv.
Jobba idag igen, men bara kort dag precis som igår, 15-22 känns som en väldigt kort dag. Hoppas chefen skriver om schemat snart för det schemat kommer inte hålla över vintern, vi behöver inte så mycket täckning över vinter halvåret för det finns inte behov för det då och det hade varit super bra för mig med ett schema som inte startar så tidigt på morgonen om jag ska hålla på och pendla. Måste ringa till de som jag köpt brobizzet av för att höra hur det går till när jag ska pendla, om jag måste ändra nått i mitt bizz för att det ska bli billigare.
Nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan köra ut till mamma & få nån sorts utskällning, håll tummarna för mig *gulp*


Det ni ville säga
Postat av: Tessan

mammor e experter på att få en att känna sig som världens skurk fast att man är hur snäll som helst.. :)

2009-08-18 @ 18:33:40
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0