Halsen krånglar

Får snart spel på min hals, den krånglar och har sig. Höll på likadant i Spanien och nu har den börjat igen. Börjar göra ont på kvällarna, igår kväll va värre än idag men har ont idag oxå. Det konstiga är att jag inte har ont på dagen utan det kommer på kvällen sen försvinner det nån gång under natten men sen nästa kväll e det tillbaka igen.
Är ganska trött nu och har en del att fixa med i morgon så jag ska alldeles snart hoppa i säng. Kom nästan precis hem från jobb så tänkte skriva 2-3 rader här först vilket jag har gjort nu så med detta lilla inlägg säger jag godnatt =)

Det ni ville säga
Postat av: lina

SVININFLUENSAN! du du du duuuuuu!

2009-08-25 @ 22:04:06
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0