Glömde berätta...

Glömde ju säga varför mamma va arg på mig. Jag gick ju och funderade skit mycket på vad det nu va som jag kunde ha gjort fel och va lite nervös så visade sig att hon bara va arg för att jag inte sagt att vi förlovat oss vilket jag förrsten trodde att jag redan sagt när vi skulle göra det. Mammor alltså, dom kan verkligen få en mega nervösa eller vad säger du Tessan =)
Är hemma nu & håller rast, är inte så hungrig men ska kolla runt lite på nätet efter en del viktiga saker och slappna av till lite tv tittande. Har även plockat upp flytt lådor så kan jag kanske komma igång redan lite ikväll eller i morgon förmiddag med att packa. Måste ta tag i en del saker nu i veckan så att jag kommer vidare, inte hamna på latsidan nu direkt. Tycker att jag fick så mycket gjort när jag va ledig och så fort man börjar jobba igen så känner jag mig mega lat.
Nu ska jag leta upp lite info och sånt på nätet, hörs senare ikväll antagligen.


Våra ringar, inte så bra bild dock.

Det ni ville säga
Postat av: Tessan

säg till om du behöver hjälp o packa gumman, umgåtts o käkat något gott o myst nu nån sista gång hemma hos dg innan flytt, usch vad jag kommer sakna det. Vilka minnen.. :)

2009-08-19 @ 20:00:34
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

mammor är inte nervösa , vi vill bara veta allt först ( även när vi vet det för det brukar vi klura ut ändå, men det ska sägas ändå när det är nåt....o vänra du bara skitunge tills du blir mamma (till en likadan skitunge som du själv är)

2009-08-21 @ 04:53:39

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0