Fotboll med mamma

God kväll allihopa, hoppas ni haft en nice weekend. Själv har jag haft det ganska trevligt trots att jag varit tvungnen att packa en massa hela helgen.
Nu ikväll har jag varit och kollat på fotboll med mamma, HIF spelade mot GAIS och förlorade tyvärr. Ingen rättvis match för fem öre, vist HIF spelade inte så bra men gais spelade ännu sämmre och dommaren har nog grävt sin egen grav. Dömde inte rättvist alls men jag hade trevligt ändå.
I morgon måste jag ringa samtal & fixa med de sista papperna som jag måste ha med mig på torsdag när jag ska över till Köpenhamn. Annars blir veckan full av städande packande och så ska jag hälsa på min bästis på torsdag i Malmö.


Läser Kalle Anka i sängen i Spanien =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0