Försov mig men ändå inte

Sitter hemma nu, skulle egentligen jobbat förmiddag och försov mig. Vaknade vid nio och tänkte så här ljust ska det inte va vid 6 tiden sen kolla jag på klockan och flög upp ur sängen. Kom till jobb & ringde min kollega som också arbetade nu på förmiddagen och han berätta att Micke som ska jobba eftermiddag e sjuk och han skulle ha en lärling med sig. Jag ringde chefen och hörde om jag inte skulle hoppa in för honom istället så att jag tar hand om lärlingen istället vilket chefen tyckte va en bra idé så därför sitter jag hemma nu och äter frukost. Börjar inte förrän klockan 15 istället och ska göra det tisdag & torsdag om Micke är sjuk då också.
Nu hinner jag ringa runt till det som jag behöver och skaffa fram lite papper. Hoppas allt går som vi vill, det borde det göra. Tycker att både jag och Billy har förtjänat det.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0