En enda stor röra

Känns som allt ligger i en enda stor röra & det kvittar hur jag gör så får jag ingen ordning på allt känns det som men iofs så får det lov att se ut så här när man flyttar, jag har bara svårt att stå ut när det är så här rörigt runt om mig. Blir kaos i mitt huvud när är såhär.
Kom upp i morse som jag skulle för att tvätta vilket jag är klar med nu. Har även packa ner mina kläder och torkat av i skåpen i köket. Nu tänkte jag gå och hämta min bil och lasta den med lite fler saker som ska hem till mamma så kanske det ser en liten smula mindre rörigt ut här hemma.
Ska nog ta & ringa mitt hjärta nu och höra hur det är med honom, vi hörs senare

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0