Drar till spanien snart

Nu har både jag och Billy varit i duschen och håller på att göra oss klara för att kunna åka till flygplatsen, ska va där vid 2 tiden för att hinna checka in och sånt. Kollade upp hur vädret skulle vara där denna veckan och det ska bara va sol sol sol hela veckan som vi e där, tempen kommer att ligga mellan 33-35 grader om dan & om natten kommer den ligga på 25 så vi får förbereda oss på en varm härlig veckan, kommer bli så nice.
Kommer inte skriva nått i bloggen på resten av veckan för jag tänker inte sitta vid nån data över huvud taget. Kommer hem om söndag natt igen, som tur e så startar jag inte jobba förrän klockan 3 om eftermiddagen på måndag helt perfekt.
Nu har jag tyvärr inte mer tid att sitta här och skriva mer men jag hoppas ni får en underbar vecka så hörs vi nästa vecka igen.


Det ni ville säga
Postat av: huba

ha en dejlig resa =)

2009-08-10 @ 17:13:30

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0