Back to reallity

Nu e man tillbaka i verkligeheten. Landade i Köpenhamn tjugo i tolv igår kväll/natt och va hemma hos Billy runt 1 tiden.
Har haft det så varmt och skönt, kommer verkligen att sakna varmen men tycker ändå det är ganska skönt att vara hemma, det ända som inte e så skönt är att man ska börja jobba idag oxå, startar klockan 3 på eftermiddagen idag. Hade gärna haft nån dags ledighet innan man ska tillbaka till jobb.
Har en himla massa som måste ordnas nu de här 2 veckorna som kommer. Ska packa & flytta ju, känns helt overkligt men så e det. Måste kolla upp med skatt och sånt eftersom jag ska pendla i starten, tror det kommer ta kål på mig eftersom jag har såna skit tider på jobb med det schemat som vi har nu.
Har fått min första post hit till Danmark medans vi varit på semester, känns lite verkligare nu men kommer inte känns helt verkligt förrän vi flyttar in i vår egen lägenhet.
Nu måste jag fixa till mig och plocka ihop mina saker så att jag e klar tills jag ska köra till jobb.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0