Allt för tidigt

Jag vaknade allt för tidigt tack vare min älskade man som först råka slå till piercingen i navlen så det gjorde ont och sen lyckades han trassla in sina fingrar i mitt hår så när han skulle ta bort handen så höll han ju på att skalpera mig, god morgon Michella.
Ska kanske vila 1 timme till sen måste jag komma igång. Ska till IKEA och se om jag kan finna den satans bänken som vi ska ha så länge till tvn. Den v ju slut både i HBG & Malmö.

Igår va jag förresten i Malmö och hälsade på bästis. Det va så himla skönt att se honom igen och se hur bra han mår. Träffade oxå Ann Sofie & Reynor och det va verkligen kul. Största överraskningen va dock att se en annan person som jag gjort behandling med för 6 år sen. Han va inte där som patient nu, nej istället har han blivit terapeut och arbetar där. Så himla häftigt att det inte e sant, har fortfarande svårt att smälta det, sånna saker gör att man får hopp om livet.

Ska till skatten idag och höra om hur jag ska skatta och så ska vi lämna in våra papper till banken så att jag kan få mitt konto och så att vi kan få uträknat hur mycket vi kan få i lån. Vi har kommit fram till 1 hus som vi riktigt gärna vill ha men vi får se om vi kan få lov att låna så mycket om inte så har vi reservhus som också är okej men så klart inte lika fint som det som vi allra helst vill ha.

Det ni ville säga
Postat av: tess

Ja det vet jag, där är därför man har både dig och Liiniisen som vänner..!

2009-08-28 @ 20:52:03
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0