81 spel i 1

När vi åkte flyget hem igår så hitta vi en sån liten disk till min Nintendo DS med 81 spel i 1. Det va Billy som såg det under sätet som va framför mig. Har precis kollat igenom det & provat ett spel och det funka skit bra. Är mega glad nu för det.
Har pratat en himla massa med min bästis nu ikväll, va så längesen jag pratade med honom eftersom jag varit iväg på semester. Det va verkligen skönt att få prata länge med honom, saknar honom en himla massa och hoppas verkligen att jag kan hälsa på honom snart. Tänkte att jag kanske kan hälsa på honom nästa vecka nån eftermiddag då.
I morgon förmiddag ska jag hem till mamma och hämta hem min älskade katt, saknar henne en himla massa. Känns som om jag inte har sett henne på år och dar. Ska antagligen oxå få nån slags utskällning av mamma, vet inte hur stor eller liten men hon sa innan idag att hon va arg på mig för nått men hon ville inte ta det då. Undra vad tusan jag kan ha gjort när jag inte ens har varit hemma men det får jag reda på i morgon.
Saknar min Billy, känns helt konstigt att vara utan honom och att jag inte kommer se honom förrän på fredag känns verkligen overkligt.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen, blir nog lite vänner ikväll för det va längesen jag såg det och vi snackade en en hel del om det i Spanien vilket gjort att jag verkligen saknar det.
Bjuder på en semesterbild


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0