Utbildning med övernattning

Är nu hemma efter att ha spenderat 2 dagar i Malmö för vi har haft utbildning inom jobbet. Fick sova över på hotel 1 natt och jag som älskar hotel va ju helnöjd, trist att det bara blev 1 natt dock för jag hade gärna stannat lite längre.
Har dock varit ett skönt avbrott från vardagen i arbetet och det har varit väldigt intressant enda som jag sakna va nog mer den här praktiska biten om hur man ska göra här och där o.s.v

Ska bara packa min väska här hemma nu och sen ska jag köra mot Köpenhamn och va där till på måndag, ska bli såunderbart att ha flera dagar med älsklingen för han e ju oxå ledig eftersom det är påsk helg där över i DK.
Ser dock inte fram emot bilturen ända till Köpenhamn just nu för jag känner mig helt slut i huvudet efter att bara ha suttit och lyssnat i 2 dagar.

Skulle egentligen på fest ikväll men det blir inget av det för ekonomin sviker lite, bättre att va säker på att man har pengar så att man klarar sig hela månaden ut än att man får leva på luft och vatten den sista veckan innan löning.

Mamma & Uno har åkt till Egypten idag, hoppas verkligen dom får en underbar resa. 


Det ni ville säga
Postat av: huba

Klart man ska plocka upp efter sig, så om de är en hund eller en häst..tycker det e sjukt äckligt vilket som lixom. Stör mig på folk som skiter i att plocka upp asså, men ännu störigare är dom som rider i stan och inte plcokar upp det? haha jag har hängt upp mig på det nu :P

2009-04-08 @ 22:25:05

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0