Utan pengar = tråkigt

Så tråkigt när man inte har pengar, speciellt nu när det e så fint väder för allt som man gör kostar ju pengar. Jag har dessutom lite svårt för att komma på vad man kan göra här i Köpenhamn på en söndag eftersom jag inte känner till en massa här.
Håller dock på och tvättar så nått får jag ur denna dagen + jag har kollat på en himla massa ghost whisperer avsnitt, vet inte varför men jag älskar den serien, antagligen för det har massa med det övernaturliga att göra och jag har alltid varit fachinerad av sånt.
Grannarna här runt omkring vaknar verkligen till liv så fort solen lyser, alltid annars är det typ knäpp tyst här runt omkring men man kan verkligen märka att våren har kommit & sommaren är på väg för folk spelar musik till höger och vänster.

Har beställt Billys födelsedagspresent, hoppas bara inte det blir nått krångel nu. Vet dock inte hur jag jobbar den dagen han fyller år, får kolla upp det för eftersom han fyller 30år så vill jag gärna va med honom. Han fyller ändå jämt lixom.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0