Tessan & Lina mys

Har spenderat de senaste timmarna med mina töser, Lina & Tessan. Käkade as gott på harry's och jebblar va många garv det blev men så är det alltid iofs. Dom 2 är så underbara, de bästa vännerna som man kan önska sig. Finns där för en i vått & torrt. Älskar dom så himla mycket!

Nu e det bara 2 dagar kvar tills jag kan åka över till Köpenhamn igen och träffa älsklingen, som jag saknar honom. Har saknat honom så himla mycket nu att jag känner mig helt tom på saknad kännslan. Ska bli så skönt att få hålla om honom igen.

Förresten så sänkte ju riksbanken räntan igen igår, jag kommer i princip bo gratis snart om man inte räknar med hyran till förreningen. Har gått från en hyra på 4100 till en hyra på 3100 och nu eftersom riksbanken sänkt räntan ännu mer så kommer jag ha en ännu lägre hyra nästa månad, helt underbart.

Ska hoppa i sängen alldelse strax, ska först kolla efter husbilar som man kan hyra. Behöver hitta en som vi kan hyra nu till sommaren när vi ska till Tyskland. Hörs i morgon, sov gott!


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0