Svårt att hålla humöret uppe

Trots att det e så fint väder så känner jag mig ändå lite nedstämd och det beror på att jag saknar Billy så otroligt mycket och att det känns som om jag aldrig kommer få nått jobb i danmark, hade jag kunnat så hade jag behållt mitt nuvarande jobb och pendlat fram och tillbaka men eftersom svenska kronan är så dålig jämfört med danska så går det bara inte.

Har oxå råkat slänga en av mina favorit låtar och nu hittar jag inte den nån stanns på nätet igen, skit störigt. Får höra mig för om det är någon som har den.
Är i full gång med att borsta tänderna nu för att kunna hoppa i säng och titta lite på tv innan jag somnar, vill att det ska bli i morgon så att jag får träffa älsklingen.
Sov gott

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0