Solstrålar

Undebart att vakna upp till solsken, har iofs varit fint väder nu hur länge som helst men man tröttnar aldrig på att vakna upp till sånt här väder.
Duschen är redan avklarad och tandborstningen, nu ska jag bara komma på vad jag vill ha på mig för kläder idag sen bär det av mot väla.
Ska dit med Ronja, vi kände att vi behövde hitta på något och väla är alltid en säker vinnare för även om man inte har pengar till att köpa nått så är det kul att sitta och glo på folket som går runder där.
I eftermiddag e det jobb igen, är ledig i morgon men jobbar sen hela helgen *suck*

I morgon ska jag åka och hälsa på Ann och lilla bebisen, har inte hunnit hälsa på dom än och dessutom ville jag inte klampa in hos dom så fort hon kom hem från BB, man vill ju helst ge dom lite tid att hinna installera sig med den nya familje medlemmen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0