Snabb dag

Denna dagen har gått oväntat fort faktiskt, trodde den skulle gå sjukt långsam och vara mega tråkig men nej då det blev i princip tvärtom, har väl inte haft skit kul men det har iaf inte varit tråkigt.
Varit duktig som fasiken på jobb och tack vare det kan jag sluta 4 timmar tidigare i morgon, sparade timmarna till i morgon. Vill hellre sluta tidigt på söndag för det finns inte så mycket att göra då.

Har pratat en massa med älsklingen idag, eller inte en massa men flera gånger. Vill bara ringa honom hela tiden för jag saknar honom så himla mycket. Riktigt jobbigt att behöva va ifrån varandra så här och vi kommer inte ses förrän nästa helg.  Blir en massa mys med Sessan istället vilket aldrig e fel

Träffade på Kenais mamma idag, Kira. Så himla söt e hon, kände igen henne direkt och hon kände igen mig. Hon blev helt till sig och skulle slicka mig i huvudet en massa, söt nöt. Kommer ihåg när vi hämtade henne och Kenai, hon va så rädd lilla stackaren, verkligen en helt annan hund nu.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0