Skit bra dag

Har haft en mega bra dag än så länge, visserligen har jag bara jobbat men det har gått snabbt och lätt. Helt underbart när solen lyser som den har gjort idag man blir ju på så himla bra humör.

I morgon åker vi till Malmö med jobbet på morgonen sen stannar vi där till onsdag, vi ska på utbildning där och eftersom det vara 2 dagar så sover vi över på hotel där så att vi slipper åka fram & tillbaka. Kommer att bli så najs, jag är ju helgalen i hotel.

Ska tvätta senare ikväll men nu ska jag äta lite av lasangen som jag gjorde igår, as god BTW och så ska jag slappa i soffan.

Glömde förresten berätta att jag & Billy även såg slumdog millionair i lördags, grymt bra filmen. Alla borde se den och den förtjänar verkligen alla de oscars som den har kammat hem


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0