Saknar älsklingen & köpenhamn

Usch, vill verkligen inte va i Helsingborg för tillfället, vill va med min älskling och vill vara i mitt älskade Köpenhamn. Blir rätt mycket tjat om det från min sida men börjar bli riktigt trött på det här nu att behöva åka fram och tillbaka hela tiden, att inte få komma hem till min ängel varje dag.
1 år & 2 månader idag btw =)

Har varit uppe ganska tidigt idag för jag har hållt på och tvätta och mellan varven har jag letat efter fler jobb. Ska slänga mig i sängen en liten stund och kolla på vänner innan jag ska iväg och jobba igen. Samma tråkiga tid idag igen, shit verkligen ett positivt inlägg det här ju ;-)

Det ni ville säga
Postat av: huba

åk till kphms flygplats å ge dem ett cv där, typ som sån incheckare eller något annat. Dom borde ju behöva extra personal på ett sånt stort ställe till sommaren. Eller åk till netto eller vad som helst i kphm. De finns hur mkt som helst i affärer ju :). Sen kan du söka som vikarie på ett äldreboeende så länge oxå, det e sjukt bra betalt i sverige och ännu bättre i kphm. Sök vad som helst, även om du inte vill ha det, för då kan du ju alltid söka medans du har de jobbet du inte vill, och de går ju snabbare för er del oxå, du kommer ju till kphm :). Ska du sälja din lägenhet då eller?

puss

2009-04-01 @ 14:13:11
Postat av: huba

Jag kom på att min syster jobbade i en affär, jag vet inte om det var topshop eller Zara.. och där behöver dom folk, jag tror det var top shop..men e inte alls säker..Du kan ju gå dit å skicka in ett cv :)

2009-04-02 @ 15:09:41

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0