Lathet men ändå lite abitiös

Har inte gjort allt för mycket igår & inte heller idag men e man ledig så har man väl all rätt till att slappa.
Har dock varit duktig och skickat in en himla massa ansökningar till en massa jobb så nu vore det ju fan om jag inte fick nått positivt svar.
Senaste timmen har jag spenderat med att leta efter present till Billy, han blir ju 30 den 10 maj och vill gärna vara ute i god tid så att jag e säker på att jag hinner få hans present/-er innan han har födelsedag.

Älsklingen sitter & spelar det nya Crysus spelet på sin data, äntligen fungerar hans data igen som den ska och han e ju så klart överlycklig.
Ikväll ska vi kolla på bio, Monster vs. Alien 3D Ska till en mega stor biograf så jag längtar sjukt mycket men det är inte förrän kvart i sju. Vad jag ska göra tills dess vetitusan, slappa lite till kanske

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0