Lägenheten på blocket



Så nu ligger min lilla lägenhet uppe på blocket, lite nöjd med fotot från köket blev jag allt.
Hoppas nu först och främst att jag får bud från någon billig mäklare, hade fått 1 bud från en mäklare men han va fan svindyr så nej tack.

Somna skit sent i natt, kunde inte somna men det va nog för att jag drack 2 koppar kaffe så sent på kvällen. Låg bara och snurra i sängen i 2 timmar tills jag finally föll i sömn. Vaknade dock vid sju i morse för Mette skicka mess till min mobil men somnade om igen till nu klockan nio.

Mamma är på väg till Paris nu, gotte gris, men det e hon värd och jag får en parfym sen när hon kommer hem så it's a win win situation.


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Förlåt att jag väckte dig gumman :( Visste inte om jag vågade messa men trodde du kanske hade den på ljudlös lr nått :)

Har du tänkt över det lr?Puss

2009-04-29 @ 19:06:13
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0