Konstig känsla i magen

Har en konstig oros känsla i min mage, har suttit i nu i 3 timmar typ och jag blir inte av med det fast jag har försökt att koppla bort det och skjuta bort känslan. Vet inte riktigt vad det beror på men ska försöka att inte tänka på det så mycket nu under kvällen och hoppas att det försvinner under natten.

Precis hemkommen från jobb och det gick faktiskt skit bra idag, bättre än vad jag trodde det skulle göra. Fram till ikväll dock och när oros känslan kom....

Har varit och hälsat på Tettan idag innan jobb, alltid lika kul att träffa henne. Liten söt kula börjar synas på hennes mage, skit sött. Busat lite med deras lilla hund Puma, hon hade fått några utslag/exem som kliade men dom skulle till veterinären senare på dagen med henne så jag hoppas allt gick bra och att det inte va nått farligt.

Ska lägga mig i sängen nu och skämma bort mig med lite chips, cola & chocklad de 3 magiska C:na

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0