Idag e en bra dag

Jag känner det ända ut i fingerspettsarna, idag e en bra dag. Det är ingen speciell anledning, inget speciellt som har hänt eller ska hända idag utan det bara känns som en himla bra dag.

Känner på mig att det börjar närma sig, snart kommer det att hända något det är jag bombsäker på och jag kommer kunna flytta över till min älskling. Sitter ofta och drömmer mig bort nuförtiden har jag märkt. Om hur det kommer va när jag bor i Köpenhamn. Klart är det även en skrämmande tanke för det är något helt nytt och okänt.
Vist Köpenhamn ligger rätt så närma men det är ändå ett helt annat land och vem skulle inte tycka att det är lite skrämmande men mest av allt känns det roligt och spännande.
Älskar min Billy <3

Det ni ville säga
Postat av: huba

men hur gör du med katten/kattorna när du flyttar då? ska du ha med dom/den?

2009-04-15 @ 17:23:38

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0