Härlig dag

Har haft en riktigt mysig dag faktiskt, eller ja den började rätt segt för jag va sjukt trött i morse och så va det ganska kallt klockan nio när jag började jobba. Kunde sluta redan klockan 17.00 idag för jag tjänade in timmar igår och valde att gå tidigare idag istället ju.

Efter jobb åkte jag och hämtade Ronja för vi skulle till Oj och handla hundmat sen körde vi hem till den andra Ronja och hämtade upp henne + en annan tjej som heter Malin. Stack och käkade pizza sen hem till Ronja 2 och snacka lite skit ett tag. Riktigt trevligt och mysigt framför allt med massa tjej snack.

Nu e jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra, saknar Billy ENORMT mycket, det e faktiskt ganska tråkigt utan honom. Han får mig alltid att le, går inte att va sur på honom en längre stund heller för den delen.
Vi har snart varit tillsammans i 1 år och 3 månader och så lite som vi bråkat under denna tiden, så lite har jag aldrig bråkat med någon jag varit tillsammans med. Klart att även vi bråkar nån gång då och då men det är sjukt sällan vilket iofs är väldigt bra. Får hoppas att det alltid kommer att vara så.
Tror dock det kan bero på att vi accepterar & älskar varandra för dom vi är. Lev & Låt Leva som det så fint heter

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0