Härlig dag

Denna dagen började väldigt segt men det är inte så konstigt eftersom jag började redan klockan 6 på morgonen, snacka om att det va hårt att komma upp från sängen men upp kom jag och iväg till arbetet.
Dagen gick ganska snabbt trots att det var ganska segt de första timmarna på morgonen, fanns inte allt för mycket att göra.
Va och hälsade på mamma och Uno en sväng efter jobb, skönt att se dom igen har ju inte sett dom på länge nu eftersom dom varit i Egypten över påsken och sen har varken jag eller dom haft tid att ses förrän idag.
Har även hunnit hälsa på Ronja och Kenai en sväng och det är alltid lika trevligt. Nu e jag hemma igen och ska mysa lite i soffan innan jag ska sova, jobb tidigt i morgon oxå.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0