Har inte haft lust

Ledsen för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft någon lust alls att sitta vid datan och heller ingen ork. Har varit lite nere i helgen men det blev faktiskt bättre igår eftermiddag/kväll och idag har det varit helt okej.

Tittade på Will Smiths nya film innan, Seven Pounds, sjukt bra film & kan verkligen rekomendera andra att se den. Måste dock varna att ni antagligen kommer böla ögonen ur er. Det är helt sjukt vilken bra skådespelare Will är, blir aldrig besviken när jag ser en film med honom.

Billy kom hit igår vid lunch tid sen gjorde vi inte mycket mer än spelade, han på sitt PS3 och jag på mitt DS. Ska bara göra slut på den sista bossen sen e jag klar med Zelda.
Det kommer komma ett nytt Zelda spel, riktigt glad blev jag när jag fick höra det och sen kommer GTA oxå till DS eller om det kanske redan har kommit, iaf så ska jag köpa det oxå.

Har lite ont i min mage idag,har haft ont i magen lite från och till nu ett tag och jag va hos läkaren förra veckan men de sa att allt ser ut som det ska, får hoppas det går över av sig själv snart annars får jag sticka dit nästa månad igen.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0