Händelserikt....

Ja idag har verkligen varit tvärtemot gårdagen, det har hänt en massa hela dagen från morgon till kväll.
Gick upp halv nio för jag skulle va på bilbesiktningen tjugo i tio för ombesiktning. Det gick mega snabbt, tog inte ens 5 minuter sen körde jag hem till Ronja.
Vid halv elva typ så begav vi oss upp till Varberg och spenderade några timmar där innan vi körde hem igen. Va nog hemma vid 18 tiden typ. Satt och snackade lite skit innan jag drog hem för 3 vänner skulle komma på en kopp kaffe, dom körde för ca 20 min sen.
Är helt slut i huvudet nu känner jag, e inte van vid att ha så mycket på gång på 1 dag längre.

Ska slänga mig i sängen och slappa till några avsnitt ghost whisperer, ovanligt eller kanske inte =P
Jobb i morgon igen men inte förrän på eftermiddagen vilket känns riktigt skönt.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0