Frustrerad

Är arg, irriterad & frustrerad. Har försökt att snacka med personen flera gånger på ett snällt och vänligt sätt för jag vill inte va för hård men när ingenting hjälper och när personen inte ser vad den håller på med så kände jag nu till slut att jag inte hade nått annat val än att slänga sanningen rätt upp i huvudet på personen så att den förhoppningsvis öppnar upp ögonen och ser vad den sysslar med
Har försökt under en längre tid att snacka snällt med personen för det är ändå en vän till mig som jag bryr mig sjukt mycket om och så klart vill jag inte va hård om det inte behövs men det har inte hjälpt att va den snälla så får prova med ett par hårda sanningens ord och se om det hjälper, får låta det gå någon vecka eller två dock och ge personen en chans att visa någon förändring, håller tummarna......

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Ibland är det hårda tag som krävs. Tyvärr.. Men hoppas att vad de nu än är att det blir bra. Ses imorgon babe :)

2009-05-01 @ 08:14:06
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0