Det e dax nu

Ska sätta min lägenhet på försäljning nu så snart som möjligt så att jag kommer vidare någon gång. Får helt enkelt pendla till jobb i starten vilket kommer bli lite jobbigt speciellt med det schemat som vi har nu men finns inte så mycket att göra åt det. Vill ju komma vidare och det känns som om jag aldrig gör det annars.
Får ta ett snack med mamma i veckan och be henne om lite hjälp med allt för jag är inte så super bra på allt sånt där med bostadsförsäljning.

Riktigt trött e jag hela tiden, skit jobbigt. Känner mig ganska sönder stressad av arbetet, är inte van vid att arbeta så här många timmar. Dom andra schemana som vi haft så arbetade vi mycket färre timmar trots dom långa arbetsdagarna.
Hårt att jobba så många dagar och knappt ha nått ledigt, ledigheten tar slut innan den ens hunnit börja. Kroppen har börjat krångla en del b.la huvudet och magen har jag ofta ont i och har svårt att hålla humöret uppe, känner mig lite små deppig hela tiden....som sagt sönderstressad, det är väl det dom så fint kallar gå in i väggen

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Vet PRECIS vad du behöver. En mysig dag på landet tillsammans med mig, johan o din gubbe. Pilla lite runt här ute och grilla och slappa, hoppas på sol så kan man springa runt i linne o få lite färg. hehe pilla rabatt o plantera lite, asmysigt och givetvis sola lite =)

2009-04-26 @ 21:44:23
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0