Bebis & Bamse

Har varit och hälsat på Ann idag, fick se lilla Stephanie för första gånge, så himla söt hon e, verkligen ett lite charmtroll. Lite tråkigt dock när dom e så små för dom gör inte så mycket mer än ligger och ser söta ut.
Lik sin pappa är hon iaf men där e helt klart en hel del Ann i henne oxå.
Fick busat och kelat en massa med lilla Bamse oxå, det är deras hund för er som inte vet.

Igår när vi va hos Ronja 2 så tyckte vi det luktade skit äckligt i hennes trapp, vi hade alla möjliga gissningar på vad det kunde va och svaret på vad det verkligen va fick vi idag - ett lik blörk säger jag bara, lite äckligt. Nån gubbe som bodde i en av lägenheterna hade dött och det tog ett tag innan någon upptäckte det, minst 2 dagar iaf.

Nu ska jag hoppa i säng så att jag kommer upp på morgonen i morgon för jag börjar redan klockan 6, hemskt jag vet men vad gör man, man måste ju jobba iaf

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0