Bauhaus och fint väder

Idag har jag och älsklingen varit på Bauhaus, köpte ny toalett sitts och ett dusch drapperi synd bara att vi glömde köpa dom där öglorna som ska sitta i i drapperiet så att det kan hänga på duschdrapperi stången. Billy får köpa det här i närheten nu någon dag i veckan.

Riktigt underbart väder har det varit idag oxå och vi har varit ute lite iaf, synd bara att ingen av oss har några pengar så att vi kan hitta på nått. Blir väl bättre snart får jag hoppas.

Har suttit och kollat på husbilar, för uthyrning, nu i veckan också. Vi ska ju till VuuV festivalen nu i sommar och har tänkt att hyra en husbil så man har ett ordentligt ställe att sova på. Jag klara verkligen inte av tält och jag måste ha någonstanns där jag kan sova ordentligt. Blir även lite bättre ljud isolerat i en husbil än vad det hade blivit i ett tält.

Det ni ville säga
Postat av: huba

Det är faktiskt inte så jobbigt med tält som man tror. Jag är likdan egentligen, måste ha ett "hem" att gå till, men bilen har fungerat bra varje gång jag varit på festival. Men du kommer inte ångra dig, har du varit på en festival, vill du på fler ;P

2009-04-12 @ 12:04:36
Postat av: lina

ja + att man kan byta om & tvätta sig ordentligt & ifred från andra med. & ha sina saker ifred... tält...njaeee

2009-04-12 @ 20:07:39
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0