Bästa pojkvännen i världen

Jag har lätt den mest underbara och bästa pojkvännen som finns. Är så glad att jag funnit honom och att jag har honom vid min sida.

Skrev ett litet mess till honom för en liten stund sen:
"Hej älskling! Ville bara säga att jag älskar dig så otroligt mycket. Hoppas du sover gott. Puss"

Fick ett så himla fint svar av honom:

"Det var sødt, jag elsker også dig ufatteligt meget. kan slet ikke vente til at du kommer herover og vi kan begynde på vores liv sammen for real. Sov godt og drøm sødt. Kys kys"

Blev alldeles varm i kroppen, så ovanligt att killar är så söta och att vi fortfarande har det så bra tillsammans efter så här långt tid det e helt sjukt. Kanske inte är så långt tid för många andra men för mig är det. På fredag e det 1 år & 4 månader.

Det ni ville säga
Postat av: rebecka

awww så sött =)) de e du fan värd gumms =)) hoppas bara ens egen tur vänder nån jävla gång me haha

2009-04-28 @ 23:59:55
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0