Äntligen tillbaka i Köpenhamn

Nu e jag äntligen tillbaka i mitt älskade köpenhamn och hos min underbara man. Helt sjukt så lycklig jag blir så fort jag kommer över till den danska sidan, jag älskar danmark & jag älskar Köpenhamn.
Har haft en helt underbar dag idag, vakna redan klockan 5 i morse av mig själv, helt pigg men kan oxå bero på att jag somnade ju as tidigt igår.
Helt underbart väder har det varit hela dagen, har dock varit sjukt varmt att gå runt i arbetskläderna, fasar för hur det kommer bli senare i sommar när det är ännu varmare. Vi kommer få värme slag allihopa eller nått i den stilen.

Har varit duktig och tvättat min lilla bil så nu skiner den fint i solen. Tessan ska så småningom få ge den ett riktigt ansiktslyft. Hon är vad man kan kalla en bils plaskirurg haha nä men billackerare och en JÄVLIGT duktig sådan, stolt som tusan e jag över henne.

Snart dax för att tvätta lite kläder åt mig och älsklingen sen blir det bara massa mys. I morgon ska vi hem till hans vän och äta & ha en trevlig hemma kväll med vänner.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Minsann att jag ska =) Tack gumman.. hehe.. Jag gör mitt bästa iaf.. Men ja, bilen ska få en total makeover ;)

2009-04-25 @ 07:55:26
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0