Träning & träning

Tränade i går kväll & det gick lite bättre än förra veckan tyckte jag, ska träna ikväll oxå och tycker faktiskt det är ganska kul. Har alltid mest gillat matcherna men för att spela matcher så måste man träna & jag behöver dessutom träna en hel del tycker jag eftersom jag ska spela kant istället och det har jag inte gjort förr.

Annars idag då??!!...har inte gjort ett skit, lite tråkigt måste jag erkänna men har inte haft nått att göra ju.
Mamma ska komma & lämna bil till mig sen, snart hoppas jag så kan jag hänga med Bennie & Ronja till Ängelholm en sväng men det får vi se sen.

Har hittat en sida där man kan köpa wax apparater :

http://b4beauty.dk/group.asp?group=814&sub=814

Startpaket 1 vill jag verkligen ha men det kostar oxå lite mycket så jag kan lätt nöja mig med startpaket 2

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Overkill de första, haha så hårig är du väll minsann inte ? :)

2008-09-03 @ 17:10:46
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0