Tidig morgon

Snacka om att jag kände mig helt färdig nu i morse när Billy väckte mig. Har kört honom till knutpunkten så att han kan åka till jobb sen va jag & handla lite på city gross.
Ska äta frukost nu sen ska jag lägga mig & vila lite till, e ju ledig idag så då kan jag passa på att vila ut mig eftersom jag har känt mig lite halv krasslig de senaste dagarna.

Var för övrigt på fest i lördags i Köpenhamn. Snacka om att där va varmt, deras AC funkade inte men shit va kul jag hade och ett extra stort + va ju att Bennie och Ronja va med =)
Efterfesten blev hur ball som helst, hade så jäkla kul Synd bara att det tar slut & man måste pela sig hem men å andra sidan så kommer det ju fler gånger =P

2 dagar kvar till Johans begravning, vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Har inga kläder som passar till sånna tillfällen.....kommer väl på nått.

Mat....

Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Heeeeej! tack för helgen, dte var skit skoj! så seg man har varit dom här dagarna...hehe. ha det bra gumman., kram

2008-09-10 @ 16:24:45
Postat av: huba

HAHA nej jag förstår mig verkligen inte på sånt mög. Jag tycker det är pinsamt och förstår inte ens hur man kan vilja vara med i ett program, för dom som är med dom ser ändå hyffsat bra ut för å vara i den åldern, men ändå ska dom fram i TV och hålla på. Jävla tur min mamma inte fått för sig att vara med där asså, jag hade fan grävt ner mig fortare än fan och sedan aldrig mer kommit tillbaka haha så jävla pinsamt. Ja klart man kan sitta på datingsidor, men det är inte lika öppet, det är ändå lite mer privat, jag hade aldrig velat skylta med att jag behöver hjälp från TV för att träffa en kille. Hellre dating sidor då.. haha =)



Hoppas du hittar något till begravningen.. och hoppas att det kommer gå bra.

Puss å kram

2008-09-10 @ 17:59:14
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0