Things to do....

Har saker som behöver göras men allt blev så mycket svårare nu när jag inte har nån bil. Har ju fått låna mammas bil ett tag nu men igår tog de tillbaka den så mina planer på att åka & stor handla gick åt skogen, tänkte även köra till rusta och köpa färg så jag kunde måla väggarna men det kan jag inte heller göra....
Glömde dessutom borren som jag skulle låna i mammas bil så borra upp köksbordet kan jag inte heller göra fast det hade jag inte kunnat göra själv ändå, det ska nog Billy göra för annars går det säkert åt pipan.
Tänkte stor städa oxå men jag ville först måla väggarna innan jag stor städar & för att tvätta golven behöver jag köpa rengöringsmedel till golvet för det e slut.
Vadå att mina planer gick helt åt skogen men va tusan får väll ta det lungt idag oxå.....
Ska spela match senare ikväll, första serie matchen så jag hoppas det går bra.

Min bil är förhoppningsvis klar i morgon, den skulle varit klar idag vid lunch tid men som vanligt e där alltid nått som går snett. Nu fattades det tydligen 2 eller 3 skruvar till luftmassemätaren så han va tvungen att beställa nya. Förstår inte vart tusan de har tagit vägen. Vad jag vet så är där ingen som skruvat av den innan.
Jaja, så trött på mercedes i vilket fall som helst. Bara massa kludd och de är svin dyra.
Detta blir nog min första & min sista mercedes ever!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0