Stand up komedi

Igår va vi över i Köpenhamn & kollade på stand up komedi, skit skoj va det. Förstod inte allt men nästan & han va skit duktig. Kommer inte ihåg nu vad han heter.

Idag har jag spelat träningsmatch, gick faktiskt ganska bra men jag tappa gnistan lite i andra halvlek men då fick andra spela lite mer istället. Slutade iaf med att vi vann med 20 - 13
Ska spela imorgon igen mot samma lag men på deras hemma plan, kommer nog bli hårt med 2 matcher på en helg men det är kul så jag tror jag överlever ;)

Nu ska vi snart börja göra oss i ordning för vi ska hem till Therese ikväll & fira att hon har fyllt år nu i veckan. Kommer nog bli skoj men kan inte bli för långvarig eftersom jag har match i morgon igen.

Blir en kortis idag eftersom jag måste fixa & dona med mig själv nu så att man ser lite anständig ut.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0